Twentyfive and fabueles....

Eftersom jag nu har uppnått denna aktningsvärda ålder (?!)... så känns det dock inte så hemskt mycke annorlunda sen i förrgår då jag bara var 24... men lite åldersnoja har jag nog allt haft den senaste månaden ändå, så det känns rätt bra att typ 90 % av alla som ska komma på min fest på lördag är lika gamla som jag eller äldre.... nog om det!

Firat har jag jalla fall gjort lite, hade först Linus föräldrar här i lördags på lite middag och i söndags hade jag släkten samlad. Lite paket blev det och tillmin stora förtjusning fick jag en symaskin av mamma och pappa precis som jag hade önskat mig! Tyvärr får den nog stå nerpackad tills vi har flyttat till huset...
Igår jobbade jag först på förmiddan, tänkte när jag la in schemat att det är ju ingen som är ledig då ändå... och det stämmde visst bra för det blev en väldigt ensam eftermidda hemma....
Linus skulle sluta tidigt hade han sagt men kunde inte komma ifrån, så ett tag var jag nästan lite deppig där. Tur att jag har Hulda!
Men det tog Linus igen(tur för honom kanske....) med en stor bukett blommor och sen bar det av till borås för en härlig midda på Oliven. Maj gadd va go mat dom har där!

En massa sms och facebook-meddelande dök också upp, tack allla snälla för dom, det värmer verkligen.


Fina blommor från Linus


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott!!! som du kan se på min blogg så har jag med en symaskin nu, synd att vi har så många mil ifrån varandra annars kunde vi börja med symöten :o)

ha det gott och njut av vårvärmen

kramar Maria

2009-04-02 @ 09:34:03
URL: http://simaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0