Hmm... söndag

Det är söndag igen och jag har gått i min morgonrock till klockan 3...
Det lär inte uträttas några storverk i detta hus idag.

Igår gick jag först upp kl 05 för att hjälpa till vid scouternas loppis, efter mycket bärande och sorterande var det dags för mig att dra mig hemåt igen. Jag gjorde iordning mig och blev upphämtad av Maria, Angelica och Lisa från Tidaholm och sen drog vi till Göteborg för veckans höjdpunkt. Nämligen Svenska stämpel- och scrapmässan!
Så kul att gå runt där med lite likasinnade, förra året fick jag gå själv så detta var mkt bättre. Efter några timmars shoppande och en spännande bilfärd genom centrala gbg befann vi oss på 5an. Där uträttades ärende och botaniserades på Åhléns heminredningsavdelning, även en fika hanns med, men en mycket omdiskuterad smoothie....
Trodde väl hemma i soffan att det inte skulle hända så mkt denna kväll, Linus halvsov ju redan innan 7... Men ett par telefonsamtal senare hamnade vi först hos Sandras föräldrar på Gårdavägen och efter det på Boråsparken dansandes till Lars-Kristerz... å dom var lika snygga(!?) som man sett dom på TV...

Har börjat fundera på det faktum att jag fyller jämt snart, börjar nog känna mig lite gammal... Har jag verkligen gjort sånt som jag trodde at jag skulle ha gjort när jag är 25? Det känns som att bästa sättet borde vara att dränka dessa frågor i obestämbar mängd alkohol, så jag får nog helt enkelt ställa till med fest. Men var, när och hur?
Detta tål att tänkas på...

Ska nog gå och göra det medans jag tittar på Sex and the city och pysslar med mina nya pysselgrejer som jag handlade på mässan igår.




Kommentarer
Postat av: Annie

Du det där med att dränka oss i sprit pga födelsedag skriver jag under på...fy faan har riktig ångest och jag blir "bara" 24...om 6 år är jag 30 och för 6 år sen var jag 18 och detta här gått för fort. Vi dränker oss i en hink med sprit snart!

2009-03-09 @ 21:42:23
URL: http://anniebenjaminsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0