Äntligen helg!

Kanske låter som att jag helt har tappat tidsuppfattningen, men eftersom jag har jobbat varenda dag sen i fredags har jag nu ledigt resten av veckan, därmed långhelg! Härligt!

I torsdags var jag och Annie i Borås och hade en så kallad "plånboks-tömmar-dag"...
tänk att det kan vara så befriande att bara shoppa en dag.
Vi bestämde ganska snart att detta var inte sista gången, men vi kom fram till att det kan nog inte bli mer än en sånn här dag i månaden....

Annars händer det inte så mycket här men i hjärnan är det lite halft kaos när jag håller på att rodda ihop tre firanden av mig själv. Till slut ska nog det oxå bli bra, dom är ju inte på samma dag iaf ;)

Nä nu ska jag nog bära in ett lass ved, ta mig ett glas vin och fira att det är helg....

 
Såg den första tussilagon häromdan när jag var ute och gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0