felprioriteringar...

är nog det jag håller  på med just nu..
har just spenderat ca en och en halv timme med att läsa en massa olika bloggar då jag istället borde packa, hänga tvätt, diska, städa, fundera ut vad jag ska packa ner, laga lite mat, läsa lite om vietnam...

Hittade iaf en väldigt intressant blogg om hur det är att vara mamma till ett barn med cp-skada... är ju ganska långt ifrån ens egen vardag men det visar ju att mycket kan hända som vi inte själva kan styra över.

Hade ju visst lovat att visa upp lite bilder från nyårsnatten, här kommer mina bästa pics:
              

En väldigt kul kväll var de iaf, den bästa (läs enda) kändisfesten jag nånsin varit på!

I övwermogonåker vi, ska försöka skriva lite resdagbok här under tiden vi är borta.

Nu väntar diskberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0