Första snön...

Jag har sett första snön för hösten och alla som känner mig vet ju att jag älskar snö, tyvärr vara den inte så länge och kändes inte så mysig heller... men det ger ju hopp om en riktig vinter. Det som jag önskar mig i julklapp vart enda år, tror inte riktigt tomten har hört mig på länge... 

I söndags fick jag fint främmat från Tidaholm, Maria och Angelica kom. Och ett mission hade vi: Att pyssla!
Det är så kul att pyssla ihop, för det mesta blir det ju bara så att man sitter ensam hemma och grejar . Så med massa inspiration och många bra tips när man körde fast, så fick jag mina första julkort gjorda. 
  

Passade även på att låna en jättefin stämpel som ser ut som ett gammalt foto


Nu måste jag nog störta iväg till duschen för ikväll ska vi på bekantasfest i Tvärred, kan bli riktigt kul! 
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack för senast=)tändsticksasken blev jätte fin=)ja gud vad svårt att sätta pris på den...förstår det...sätt inte för lågt pris bara!! Det ligger ju mycket arbete bakom... Hoppas vi kan pyssla fler gånger...ha det så bra och krama Hulda från Mig

2008-11-04 @ 11:42:30
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0