TÄNKER PÅ DIG

Idag tänker jag på dig farmor!

Imorse vid halv 6-tiden somnade farmor Elsa in, hon var gammal och sjuk. Ändå blir man överraskad när det händer.
Det jag har tänkt på om henne är att hon har den senaste tiden varit på bättre humör och gladare än hon varit förr om åren. Detta trots att hon för några månader sedan fick reda på att hon hade en cancer som det inte var något att göra åt. 
Sist jag var å hälsade på henne så visade hon ett kort föreställande henne och hennes lillebror påväg till skolan, det var nog taget nångång på 20-talet. Hon berättade att hon var så glad då för hon hade fått en röd hatt som hon hade på sig på bilden... Nu är historiorna slut, farmor hade verkligen minne som en häst.
Om en stund ska jag åka och säga hej då till henne.

Detta kortet gjorde jag igårkväll, ibland kan man undra om man undermedvetet känner på sig vissa saker...


Kommentarer
Postat av: Angelica

tråkit att höra om farmor Elsa...men hon befinner sig nog i Nangiala och sitter och dricker te under körsbärsträden....



Stämpeln kommer från www.stampsmith.net det står det på den i alla fall och där fans det hur många olika motiv som helst.

Ta hand om dig!

Kram

angelica

2008-11-15 @ 14:42:13
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0