Semester = pysseltid...

Nu är jag tillbaka i civilisatinonen efter en veckas scouting, fast vet inte om vi kan räkna det som riktigt med tanke på att vi hade egen kock (vi som var funktionärer). Med andra ord så var det ingen hälsovecka, men skönt väder och många bad blev det, så nu har jag nog tagit igen för förra sommaren då jag inte tror att jag badade ute en enda gång...

Denna veckan har med tanke på vädret ägnats ganska mycke åt pyssel, här kommer lite smakprov...



Även lite annat pyssel har blivit till:



Såg en som hade gjort en sån här på en blogg och blev väldigt inspirerad, nu ska jag bara hitta nånstans att hänga upp dom!



Nån dag kanske man känner för att ge bort ett tack-ljus istället för ett kort... vet inte om den här idén är så säljande men lite fint tycker jag ändå att det blev.

Just nu står linus i köket och bakar traktor kakor, kan bli intresant och se hur dom blir... =)

nu börjar jag bli trött så det är nog dags för kudden, go natt! 


Kommentarer
Postat av: Gustavssonskan

Hoppas din pysselenergi kan smitta av sig lite på mig i helgen! :-) Kram kram

2008-08-08 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0