Fredag...

Har haft en ganska lugn dag här hemma idag, varit ledig och tagit det lugnt. Nu ikväll blev det en liten tur till skogen för att pyscha lite. En ganska fin kväll var det med solnedgång å så, men djuren höll sig utom synhåll för mig. Vet io för sog inte om jag vågar skjuta när det gäller men det får tid och tillfälle utvisa...

Ett kort har det blivit idag iaf. Det är till Mackan och Louise som ska gifta sig imorn... hoppas att dom får fint väder på sin stora dag!



Och insidan blev såhär:


Så får även ni se kortet som står med i det.... =)


Lite annat pyssel har det oxå blivit på det senaste,
mina kusinbarn Melker och Alvin fyllde år i veckan (praktiskt när bröderna fyller dagarna efter varandra...)
så till dom gjorde jag varsin tavla. Ganska enkla men jag tycker dom blev fina ändå.
   

Nu sitter linus å hojtar på mig inne vid tv´n, dags för fredagsfika...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en klippa Frida! Det var ju faktiskt en ganska bra vers som flög på mig på nätet! Vi ses på Bion imorrn! Kraaaaam

2008-08-30 @ 11:33:48
Postat av: Angelica

Vilket fint kort och tavlorna var väldigt söta=)!!!ha det så bra.

kram angelica

ps. kul att du är med i tävlingen=)

2008-09-02 @ 22:05:36
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0