Å sen blev det söndag..

Tycker att helgen har gått riktigt lagom fort för en gångs skull, känner att jag har tappat greppet lite om vardag och helg. Det blir gärna så när man är ledig på vardagarna och jobbar helgen... fast nu har det känts som helg. Nog filosoferat!

Igår var jag iaf på loppis, jag älskar verkligen att gå på loppis!
Här är mina fynd:

Emaljerat tvättfat+mugg (som visserligen är rosa men kan bli vit...)


Ännu en plåtburk... denna får gå till samlingarna.


Ett silverfat till soffbordet.
 Och appropå soffbord så köpte jag mig ett sånt ochså fast det ska nog målas om lite och inte in i där vi bor nu (tur att man har en lagård, ett uthus och ett garage att ställa grejer i...)
På dessa 5 sakerna lade jag under 50 spänn sammanlagt så jag är nöjd!  

Ikväll ska vi på bio och se på Arn-vägen vid rikets slut, kan bli riktigt spännande.
Dags att göra iordning sig och åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0