Skaparglädje

Oj, här var det längesen jag skrev, bloggen har hamnat lite i skymundan, men nu har jag i allla fall fått till en hel hög kort som jag stolt kan lägga ut. Känner mig riktigt nöjd, har verkigen funnit skaparglädjen, många kort har äntligen lyckats bli lite höstiga och de första julkorten har blivit till. Här kommer några smakprov:

Det kanske kan anas att min nya favoritdekoration är knappar... har rensat mammas knappburk!



Nä nu ska jag ta en sväng till stan och se mig omkring lite, dags att ta sig utanför husets fyra väggar! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va glad man blir utav att titta på dina kort! Ha en bra helg! Kramis

2007-10-19 @ 19:04:15
Postat av: Gustavssonskan

Åh så fina kort! Måste nog också börja producera inför julen snart! Kram kram

2007-10-22 @ 07:17:14
Postat av: Maria

Hej

blev så inspirerad av dina fina höstkort att det blev en del pysslat för mig med i helgen som gick. känns så skönt för hjärnan och kroppen att bara försvinna in ikortens värld ett tag. fortsätt att inspirera mig!
kramar

2007-10-22 @ 08:39:19
URL: http://simaso.blogg.se
Postat av: Mia

Gud så fina kort!! Verkligen höstiga och juliga! Nu blir jag sugen, får ta en dag snart allihop! Kram

2007-10-22 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0