Höstfint

Idag har hösten inspirerat mig så idag har jag gjort något jag har tänkt göra i några veckor, nämligen dörrkrans. Fast dagens alster ska inte hänga på min dörr utan denna ska in till stan till Anna, hoppas att hon tycker om den... ville att den skulle matcha lite med hennes lägenhet, så den fick samma färger som hennes nya fondvägg nämligen svart och rött!
Ska väl sätta ihop en till min egen dörr med så småning om men jag har inte riktigt kommit på vad den ska dekoreras med så det får vänta lite...
Så här blev resultatet:
image22
Var ju tvungen att provhänga den på min dörr så jag kunde fota den och se så den hängde rätt. 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Guuud såå fin! Vad duktig du är!!

2007-10-23 @ 16:26:44
URL: http://tezan.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja jädrans va nice! En ny försäljningshobby? Vart har du inhandlat materialet? Kram kram

2007-10-23 @ 17:14:47
Postat av: Gustavssonskan

Superfin hörrö! Ska också göra mig en krans snart, en julkrans. Jag o Mia ska på krans-görar-kväll med jobbet. Förra årets blev jag väldigt nöjd med resultatet så den fick hänga till påsk, blev dock lite tôrr på slutet... ;-)

2007-10-24 @ 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0