mera kort...

Har märkt att jag nog inte är någon bloggare av rang, men men... man får väl ta det för vad det är, en plats för mig att visa upp mina kort. Så även denna gång ska jag lägga in 2 kort som jag precis slängt ihop.
image23
image24
Det andra kortet var ett litet expriment med papper, band och knappar, det är ju inte så mycket stämplat som det brukar vara på mina kort. Tomteflickan på det översta kortet är mitt senaste inköp, tog ju en sväng förbi Magnolia igår när jag ändå var i borås. Hon är ju så söt så hon lär nog få vara med på många kort innan de blir jul!

Idag har varit en hyffsat lugn dag med jobb på fritids, där det var väldigt få barn eftersom det är höstlov. Skönt att det kan vara så ibland. Om en timme ska jag iväg och träna och det verkar som att mina träningskompisar sviker idag, men jag tänkte försöka vara stark och orka mig dit ändå. Inte lika kul men det får väl gå!

Nä nu är det dags att surfa vidare... Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gud Frida! Man kan ju använda din sida om inspiratonsida ju! Vilka verk! Va på Magnolia och Forma idag så det suger lite i pysseltarmen!

2007-11-01 @ 19:51:44
Postat av: Gustavssonskan

Finfina kort! Granen va sannerligen påhittig! Tänk va man kan göra med lite papper och knappar.. :-) Ses ikväll! :-)

2007-11-02 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0