Ja se det snöar!!!!

Det snöar ute och ingen är gladare än jag! Jag älskar verkligen snön och vintern!
Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu...


Idag har jag verkligen varit duktig och städat och röjt runt i huset, så när Jessika ringde och beställde ett kort´kunde jag med gott samvete sätta mig och pyssla en stund, tyvärr tog inspirationen slut, så nu hamnade jag här framför datorn i stället... men det finns så mycke fina kort att titta på här så inspirationen är nog snart tillbaka.

I helgen blir det lugnt, har inte så mycke bestämmt mer än att det ska bli farsdagsfirande på söndag. Självklart har jag tagit tillfället i akt att göra farsdagskort! Inte så troligt att vare sig pappa, morfar, Linus pappa eller morfar kommer kolla in här så här får ni ett smakprov...
image25

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG VILL MED HA SNÖ!!!!!!
helt fel att bosätta sig i skåne för den saken skull dock... regn och blåst är vad vi har här!

fina kort!
-jag har med skjortor på mina... undra varför man har det??

2007-11-09 @ 15:24:04
URL: http://simaso.blogg.se
Postat av: Gustavssonskan

Men shit, vilka fina kort!! Kan inte du smitta mig med lite påhittighet? :-)

2007-11-10 @ 08:51:06
Postat av: Lisen

Jag älskar din fina kort!
Snö är det bästa som finns!
Hoppas att allt är bra med dig!

2007-11-10 @ 11:22:27
URL: http://ettolesil.blogg.se
Postat av: Mia

Cooola kort!! Vi kanske kan provsmaka den där glöggen snart!!! ;-)

2007-11-13 @ 19:58:49
Postat av: Maria

jag igen.. :)

kul att du gillar mina kort, du som är profset själv menar jag ;)
-du som borde ha lådor fulla av kort kan gärna få lägga ut mer bilder, du inspirerar mig så bra!

kramar Maria

2007-11-15 @ 15:39:27
URL: http://simaso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0