Så regnar det igen...

...känns nästan som att det inte gör annat, men så skiner solen igenom emellan skurarna.

Idag fördriver jag min arbetslösa tid med att göra kort och trots att jag inte var så sugen först så infann sig inspirationen. Träffade släkten en sväng i söndags och dom ville ha kort så därför var det bäst att börja tillverka och rätt va det lider kommer vi (jag å mina pysselpolare...) väl på att vi ska åka på marknad eller nått så då är det ju bäst att ha ett litet lager... Blev ganska nöjd med dagens alster så här kommer en liten glimt:


Annars händer inte så mycket här hemma, förra helgen var det ju kräftskiva och där gick det vilt till! Kräftorna var goda och drcikan med, lika smidig som vanligt så lyckades jag inte få fram kameran förrän de flesta hade gått hem så jag kan ju i alla fall glädja med lite kort från sena nattkrökan...
jag tror att Johan och Daniel buggar, vackert var det ialle fall!

Stilstudier: Sandra rockar, Fredrik posar, Daniel med sin "ölsejdel" (=Sandras vattenkokare..), Linus å Jeppan å Mia... En samling sköna människor!

Idag blev de mycke bilder å lite text... ska nog ta och gå ut med Hulda en sväng nu. Det börjar bli tråkigt att vara arbetslös så nu behöver jag ett jobb, dags att bli seriös... den som har nått bra förslag på vad jag ska ta mej till hör av er! Alla förslag tas tacksamt emot!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra G

Kanonfina kort!!! Tror det är dags för en pysselkväll snart! Jag har helt lagt av mig, och behöver nog lite moraliskt stöd för att komma igång igen... :-)

2007-08-30 @ 13:44:12
URL: http://fjutten.blogg.se
Postat av: Mia

Snygga kort! Och snygga foton!! =)Jag undrar just vad det är för dans jag o Jerker försöker oss på?!

2007-08-31 @ 14:25:06
Postat av: Tessan

Vilka fina kort! Ni borde starta försäljning av era kort allihop, ni är ju kanonduktiga! =)

2007-09-01 @ 10:39:57
URL: http://tezan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0